Garantie en klachten
Garantie
Wij geven veel om onze producten en zorgen ervoor dat deze in topconditie bij jou worden geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders misgaat, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Neem in dat geval direct contact met ons op via mail of telefoon. We lossen het probleem zo snel mogelijk voor je op.
Klachten
Het kan gebeuren dat er iets niet helemaal volgens plan verloopt. Neem in dat geval eerst contact met ons op, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Voor consumenten binnen de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet door een andere instantie in behandeling is genomen, kun je deze via het ODR-platform indienen.